ادامه رزمایش پشتیبانی و مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی استان اردبیل رزمایش پشتیبانی و مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی که به همت شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل و سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت عباس(ع) آغاز شده است دیروز با بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی خلخال ادامه یافت. به گزارش روابط عمومی شرکت […]

 

ادامه رزمایش پشتیبانی و مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی استان اردبیل
رزمایش پشتیبانی و مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی که به همت شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل و سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت عباس(ع) آغاز شده است دیروز با بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی خلخال ادامه یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی در حاشیه این بازدید گفت: در آستانه چهل ‌و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، رزمایش پشتیبانی و مانع‌زدایی با هدف شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید، در شهرکهای صنعتی استان اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه رزمایش پشتیبانی و مانع‌زدایی با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع)، مسئول بسیج مهندسین صنعتی و اعضای قرارگاه جهش تولید برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در این رزمایش با استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار شرکت شهرکهای صنعتی و اعضای بسیج مهندسین صنعتی، مشکلات واحدهای تولیدی احصاء و در جهت رفع موانع تولید و حل مشکلات آنان اقدام می شود.
وی ادامه داد: از آغاز دهه مبارک فجر تاکنون در ۶ شهرک صنعتی استان این رزمایش انجام شده است و در ۴ شهرک صنعتی نیز ادامه خواهد یافت.
اهلی افزود: در رزمایش پشتیبانی و مانع‌زدایی، به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از ۴۳ واحد تولیدی راکد و مشکل دار بازدید میدانی خواهد شد.