مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل خبر داد: دو ايستگاه آتش نشاني شهرکهای صنعتی خلخال و گرمی با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: تلاش مي شود با ايجاد ايستگاه هاي آتش نشاني، خسارات وارده به واحدهاي تولیدی در زمان […]

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل خبر داد:
دو ايستگاه آتش نشاني شهرکهای صنعتی خلخال و گرمی با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: تلاش مي شود با ايجاد ايستگاه هاي آتش نشاني، خسارات وارده به واحدهاي تولیدی در زمان بروز حوادث به حداقل ممكن كاهش يابد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، محمد اهلي در جريان بازديد از ایستگاه آتش نشانی شهرك صنعتي گرمی اظهار داشت: با توجه به حجم عظیم سرمایه گذاری ها و وجود صنایع تاثیر گذار در شهرکهای صنعتی، آمادگی در مقابل حوادث و صیانت از این سرمایه های ملی از اهمیت بسزایی در حفظ تولید و اشتغال کشور برخوردار است.
وی افزود: برای صیانت از این سرمایه گذاری ها، تاکنون ۴ ایستگاه آتش نشانی در شهرکهای صنعتی استان احداث و به بهره برداري رسيده و دو ايستگاه آتش نشاني شهرك خلخال و گرمی نیز در دهه فجر امسال به بهره برداري می رسد.
اهلی افزود: در کنار اجرای این دو ایستگاه جدید، دو دستگاه خودروی آتش نشانی نیز خریداری شده و ایستگاه ها به ادوات آتش نشانی تجهیز شده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل محل تامین اعتبار این پروژه ها را از منابع داخلی این شرکت برشمرد و افزود: برای اجرای این پروژه ها که از سال گذشته آغاز شده بود بیش از یکصد میلیارد ریال هزینه شده است.
اهلی ادامه داد: در جهت بهره مندی هرچه بهتر از امکانات این ایستگاه ها، راهبری آن به شرکتهای خدماتی این دو شهرک که متشکل از واحدهای تولیدی همان شهرک صنعتی هستند واگذار خواهد شد.