کاشمر بدون صندوق‌های قرض‌الحسنه!

  پرینت
کاشمر بدون صندوق‌های قرض‌الحسنه!
شناسه خبر : 11899 | تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
بدون شک یکی از افتخارات کاشمر و کاشمری‌ها وجود صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ای است که می‌توان گفت در هیچ جای کشور نظیر ندارد.

به گزارش پایگاه خبري تایماز نیوز به نقل از پايگاه خبری ترشیز خوان؛ بدون شک یکی از افتخارات کاشمر و کاشمری‌ها وجود صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ای است که می‌توان گفت در هیچ جای کشور نظیر ندارد.

صندوق‌هایی که همواره از بانک‌ها هم مشتری بیشتری داشته و در طول ده‌ها سال گذشته مردم کاشمر همیشه اعتمادی عمیق و واقعی نسبت به آن‌ها داشته‌اند.

صندوق‌هایی که یادگار انسان‌های خداجو و شخصیت‌هایی که همیشه دغدغه حل مشکلات مردم را داشته‌اند همچون مرحوم آیت‌الله سعیدی بوده و در راس آن‌ها بزرگانی همچون فاطمی‌ها و ناظمی‌ها و عاصمی‌ها و آل‌طاها و غیره بوده‌اند.

صندوق‌هایی که در طول ده‌ها سال گذشته با ارائه صدها هزار فقره وام قرض‌الحسنه، گره از کار ده‌ها هزار نفر از مردم این شهر گشوده‌اند.

امروز اما نوبت ماست که این یادگار خلف صالح خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم این باقیات‌الصالحات گذشتگان ما دچار خلل و آسیب شود.

امروز که به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی، مردم کاشمر از هر زمان دیگری به وام‌های بدون سود این صندوق‌ها نیازمندتر هستند لازم است برای حفظ آن‌ها به صحنه بیاییم.

صندوق‌های قرض‌الحسنه همواره در حد توان خود گره‌گشای مردم بوده‌اند، بارها و بارها برای بسیاری از ما پیش آمده است که اقساط خود را با تاخیر پرداخت کرده‌ایم و این صندوق‌ها حتی یک ریال هم جریمه و دیرکرد از ما نگرفته‌اند در صورتی که در بانک‌ها حتی اگر یک روز هم پرداخت قسط ما به عقب بیفتد به اندازه همان یک روز باید دیرکرد بپردازیم!

 

برچسب ها
اخبار مشابه
اختتامیه سومین جشنواره تخم مرغ های رنگی شهرداری لاهیجان برگزار شد
زمین اُزگُل ، اِزگِل به آبرو و دیانت آیت الله صدیقی زد و نقطه سرخط شد!
طرح نظارت بر عرضه سوخت ویژه نوروز در منطقه اردبیل آغاز شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.