حداقل پانصد سال است که دولت های اروپایی در حافظه تاریخی و با عنوان امپراطوری پرتغال و اسپانیا، خود را " ارباب " جهان می دانند. حداقل ۳۰۰- ۴۰۰ سال است دول اروپایی با عنوان امپراطوری هلند، فرانسه، بریتانیا، آلمان و... خود را " سرور " جهان می دانند. حداقل ۷۵ سال است اهالی قدرت در فرنگ، آمریکا را "رئیس دهکده جهانی" می دانند.

تایماز نیوز / کارکرد اجتماعی این امپراطوری های دارای آرمان مشترک، نابودی تمدن ها و فرهنگ ها در آسیا، افریقا، آمریکا و… بوده است. در جریان ویرانی تمدن ها و فرهنگ ها صدها میلیون جان انسان نیز ستاندند و قتل عام کردند. در همه این جنایات عجیب، فرمانروایان کشورهای غربی قدیم و جدید، مستظهر به پشتیبانی کلیساهای کاتولیک حرام لقمه بودند. دو جریان خبیث سیاسی و اقتصادی صلیبی و صهیونیستی ساماندهی امنیتی و نظامی این جنایات ضد بشری را عهده دار بودند.

آخرین حرکت بین المللی این قاتلان بشریت در سده های مختلف؛ تولید غدّه سرطانی” اسرائیل” در گلوگاه نفوذ و توسعه تمدن اسلامی به غرب بود. این قصه خواب آور در تاریخ خیلی دردناک است که بپذیریم یهودیان صهیونیستی با ادعای” احیای تمدن کهن تورات” به فلسطین آمدند. در حالی که اسناد تاریخ گویای آن است که در گرماگرم شعله ور شدن آتش جنگ‌ جهانی دوم، امپراطوری قدیم بریتانیا و امپراطوری جدید آمریکا با هوشمندی فهمیدند که ” کانون نفت” از دریای شمال و آمریکا، به” خاورمیانه” منتقل شده است. در همان ایام ۷۵ سال قبل انگلیس و آمریکا بر سر نفت ایران، عربستان، خلیج فارس و عراق به توافق رسیده و تصمیم گرفتند نفت موصل، ایران، عراق، عربستان، خلیج فارس را با خط لوله به فلسطین بکشانند. در اجرای این توافق که آخرین مراحل آن به سال ۱۹۴۶م/ ۱۳۲۵ش بود. ماجراجویان اروپایی را به سمت فلسطین هدایت کردند تا حافظ سرنوشت سازترین منبع نفتی و خط لوله انرژی جهان باشند. امروزه علمای روابط بین الملل و انرژی و… با واژه های تخصصی از این خط لوله یاد می کنند. اما هر چه باشد، اسرائیل نه دولت یهود است و نه یتیمان مظلوم هلوکاست دروغین اروپایی! بلکه هویت آنان، عصاره منافع امپراطوری های اروپایی و آمریکایی است.

تاریخ نویسان ۷۰ سال است ذهن جهان اسلام را فریب داده اند که لابی یهودی بر دول اروپایی و آمریکا و… تسلط یافته است. در حالی که نه اسرائیلی در کار است و نه پیام و افسانه توراتی در فلسطین، آن که در فلسطین حضور غاصبانه دارد همان فرانسه، آلمان، انگلیس و آمریکاست.

در طول تاریخ، نیروهای مزاحم امپراطوری های غربی ظهور کردند و چند صباحی با عناوین مختلف در تضعیف قدرت استکباری و استعماری این امپراطوری ها گام بر داشتند. عده ای از آنان، فداکارانه در مسیر هدف شان فدایی و شهید شدند و برخی نیز در نظام بین الملل غربی تطمیع و تسلیم و ذلیل گشتند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بستر قرآن و مکتب اسلام در سال ۱۳۵۷ش از ایران اسلامی بسان یک قدرت عظیم جهانی چنان ظهور کرد که گویی نه برای” مرگ‌ یا تسلیم “؛ بلکه برای نابودی هیمنه و ابهت شیطانی عصاره نوین تمام امپراطوری های پانصد ساله اخیر غربی آمده است. ندای شیطانی امپراطوری پرتغال در خلیج فارس مبنی بر هماورد طلبی از محمد( ص) و تحقیر قران، خطبه شیطانی پاپ در ” سگان درنده” خوانی جهان اسلام، سخن زشت آمریکایی مبنی بر اشرار دانستن عرب و افغان و ترک و ایرانی، نیازمند منتقم غیرتمندی بود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملّت زاینده این نهاد عظیم؛ در عصر ما ” منتقم” با حال و هوای دگر بود. پدیده ای که هرگز به ذهن سازندگان امپراطوری های غربی جنایتکار خطور نمی کرد. تثبیت پایه های انقلاب اسلامی و نابود سازی عصاره های تروریستی جهان سرمایه داری غربی و نظام کمونیستی شرقی در سالهای اولیه پیروزی انقلاب، افکار جنگ‌سالاران غربی را پریشان ساخت. چون بزعم آنان، هر یک از آن گروه های ضد انقلاب می توانست انقلاب اسلامی را سرنگون سازد. خلق فخر و شرف در هشت سال دفاع مقدس و مقاومت و پیروزی در برابر استراتژی ها، تاکتیک ها، تجهیزات، تسلیحات، منابع انسانی، آموزش و خزانه تمام قدرت های غربی و کانون کمونیسم در شوروی و حتی شیوخ عرب خبیث خلیج فارس، تار و پود ذهنی و فکری صلیبی و صهیونیسم بین الملل نوین را قطع نمود. غلبه غیرتمندانه بر جریان بسیار پیچیده غربی با عنوان” داعش و تکفیر” و طنین افکن شدن آوای قرانی پاسدار عرب و ایرانی در دو سوی مدیترانه از سخت ترین انتقام سپاه از نظام غربی آدم کش بود. امروز جمع شدن شیاطین غربی و ” تروریست خواندن سپاه” طبیعی ترین واکنش جنگ سالاران غربی زخم خورده است. امّا کور خوانده اند و خریّت کردند. پاسخ این خباثت شان قصیم اندر قصیم خواهد بود.

  • نویسنده : میرنبی عزیززاده