مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل: پیگیر تامین اعتبار بهسازی معابر شهرک صنعتی هستیم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ترمیم آسفالت معابر شهرک صنعتی اردبيل(۲) از اواخر سال ۹۸ آغاز شده است، کامل کردن آن نیاز به اعتبارات استانی دارد که پیگیر تخصيص اعتبارات لازم هستیم. به گزارش روابط […]

 

 

 

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

پیگیر تامین اعتبار بهسازی معابر شهرک صنعتی هستیم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ترمیم آسفالت معابر شهرک صنعتی اردبيل(۲) از اواخر سال ۹۸ آغاز شده است، کامل کردن آن نیاز به اعتبارات استانی دارد که پیگیر تخصيص اعتبارات لازم هستیم.

به گزارش روابط عمومي شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی در جريان بازديد از پروژه هاي در دست اجراي شهرك صنعتي اردبيل(۲) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخیراً با مشکل فرسودگی معابر در شهرک‌های صنعتی مواجه هستیم و چون عمر طبیعی آسفالت شهرک صنعتي ۲۰ سال است الان نیز دقیقاً در نقطه‌ای قرار داریم که عمر شهرک صنعتی اردبيل(۲) ، ۲۰ ساله شده و آسفالت آن نيز فرسوده شده است.

وی افزود: برای ترمیم آسفالت معابر، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و در سال گذشته آسفالت‌ریزی ۱۱ خیابان را کامل کردیم و امسال نیز مرمت و بازسازی خیابان‌ها را شروع کرده‌ایم و طبیعتاً کامل کردن آن نیاز به اعتبارات استانی دارد که پیگیر آن هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: ۹۵ درصد از واحدهای صنعتی فعال در استان اردبیل شامل صنایع کوچک بوده‌اند و طبق تعریف این صنایع مربوط به واحدهایی است که اشتغال آنها زیر ۵۰ نفر باشد و خوشبختانه ظرفیت بسیار مناسبی در واحدهای صنعتی کوچک استان اردبیل وجود دارد.

اهلی ادامه داد: در مجموع ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است که در آن ۱۴۰۰ قرارداد واحد صنعتی داشته‌ایم و از این تعداد ۶۰۰ واحد صنعتی در حال بهره‌برداری بوده و مابقی نیز در مرحله احداث، نصب تجهیزات و راه‌اندازی و نصب سوله قرار دارند.

وی با اشاره به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی شامل آیتم‌های مختلف از قبیل تامین آب، برق و گاز و بوده که خوشبختانه مشکلی در تامین آن نداریم.

اهلي با اشاره به احداث مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی اردبیل(۲) گفت: مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی اردبیل(۲) را با ۳۰ میلیارد تومان آغاز کردیم و در حال حاضر نیز با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است و جزو پروژه‌های بزرگ در این شرکت است كه در مجموع بيش از ۴۰۰ ميليارد ريال هزينه در بر خواهد داشت.

وي اظهار کرد: تصفیه‌خانه از دو بخش ابنیه و الکتریکال و مکانیکال تشکیل شده که ابنیه آن پیشرفت ۹۰ درصدی دارد و در بخش الکتریکال نیز نصف ماشین‌آلات خریداری شده و به محض اتمام کار نصب می‌شود و در تلاش هستیم که این پروژه تا آخر آذرماه به اتمام برسد.