پیکر بسیجی شهید امنیت در زادگاهش تشییع می‌شود/ وداع مردم کاشمر با شهید «حسن براتی»

  پرینت
پیکر بسیجی شهید امنیت در زادگاهش تشییع می‌شود/ وداع مردم کاشمر با شهید «حسن براتی»
شناسه خبر : 8853 | تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: پیکر شهید «حسن براتی» بسیجی حافظ امنیت که پس از یک ماه تحمل جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، امروز سه شنبه بر دستان مردم شهید پرور کاشمر تشییع می‌شود.

به گزارش تایماز نیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ سرهنگ علی یعقوبیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم تشییع پیکر بسیجی شهید حافظ امنیت در زادگاهش شهر کاشمر، افزود: مراسم تشییع پیکر شهید «حسن براتی» امروز سه شنبه ۲۴ آبانماه ساعت ۱۵ بر دستان مردم شهیدپرور کاشمر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر اظهارکرد: این مراسم رأس ساعت ۱۵ آغاز  و پیکر این بسیجی شهید از میدان انقلاب( مرکزی) تا میدان آزادی (باغمزار) بر دستان مردم تشییع می‌‌شود.

«شهید حسن براتی» اهل کاشمر و متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۷ است که حدود ۱۵ سال در منطقه عبدالمطلب مشهد سکونت داشته است. این بسیجی ناحیه مالک اشتر مشهد در ۲۲ مهرماه امسال پس از مشکوک شدن به یک خودروی سواری پراید با پلاک غیربومی، آن را مورد بررسی قرار می دهند که با شلیک یکی از سرنشینان خودرو مجروح می‌شود. این بسیجی ۳۴ ساله که دارای یک فرزند دختر بود سحرگاه امروز بر اثر شدت جراحات در بیمارستان قائم مشهد به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

گفتنی است؛ پیکر این شهید حافظ امنیت روز چهارشنبه ۲۵ آبانماه بر دستان مردم شهید پرور مشهد و زائران بارگاه منور رضوی تشییع و در این شهر به خاک سپرده می‌شود.

برچسب ها
اخبار مشابه
آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
نارضایتی مردم وگردشگران ازبلاتکلیفی پروژه گردشگری ساری سو و اعصاب سوئی
با این شماره تلفن تماس بگیر تا بفهمی دهک چندمه یارانه هستی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.