امام جمعه، استاندار، رئیس کل دادگستری و نماینده مردم اردبیل در پی پیروزی مسرت‌بخش تیم ملی فوتبال ایران این موفقیت را به مردم کشور و تیم ملی تبریک گفتند.

به گزارش تایماز نیوز، به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل تیم ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آیت‌الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل و حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل و علی نیکزاد، نایب رئیس و نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه این پیروزی را تبریک گفتند.

در پیام تبریک امام جمعه اردبیل آمده است؛ اللهم لک المن و الشکر با افتخار و اعتزاز تمام از طرف خودم و اهالی مکرم استان اردبیل پیروزی غرور آفرین تیم ملی را به اعضا پر افتخار تیم ملی و ملت بزرگ ایران مخصوصاً جوانان غیور و حماسی تبریک عرض می‌کنم و برای بازیکنان عزیز و پر تلاش پیروزی‌های بزرگ و برای ملت سرافراز ایران شادی و نشاط دائمی از حضرت حق جل و علا مسالت دارم اللهم یا مالک الملک اتمم علینا نعمک و احسانک آمین ثم آمین.

رئیس کل دادگستری استان نیز در پیام خود آورده است؛ شادی و نشاط اجتماعی حاصل از پیروزی غرور آفرین ملی پوشان فوتبال جمهوری اسلامی ایران، بهترین هدیه در این شرایط حساس به آحاد مردم شریف و میهن دوست کشور اسلامی‌مان است که جبران ذره‌ای از بزرگی و شرافت آنان است.

اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضائی استان ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شجره طیبه و امام راحل عظیم الشان و شهدای بسیجی فتنه اخیر، این پیروزی غرور آفرین را تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روزافزون تمامی ورزشکاران عزیز را از درگاه ایزد منان خواستارم.

در پیام تبریک استاندار اردبیل هم آمده است؛ پیروزی قاطع تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مصاف با تیم ولز در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که نمود دیگری از شایستگی‌های فرزندان ایران اسلامی است موجب مباهات و مسرت قلبی همه مردم عزیزمان گردید.

ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند منان، موفقیت حاصل شده را به تمامی هموطنان فهیم، اعضای تیم فوتبال کشورمان، خصوصاً به دو فرزند رشید استان اردبیل، آقایان کریم انصاری‌فرد و علی قلیزاده و همه ورزش دوستان استان، تبریک و تهنیت عرض نموده و پایایی توفیقات ورزش‌کارانمان در میدان‌های بین‌المللی را از درگاه الهی مسالت می‌کنم.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نیز در پیام خود اینگونه نوشت؛ پیروزی فرح‌بخش تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مقابل تیم ولز در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، موجب شعف قلبی‌ام شد. این‌جانب با شکرگزاری به پروردگار متعال که همواره مردمان راست‌قامت این مرز و بوم مقدس را مشمول عنایاتش فرموده است، توفیق حاصل‌شده را به همه ایرانیان عزیز، به‌ویژه اهالی شریف استان اردبیل و ۲ فرزند برومند و اثرگذار استان در افتخارآفرینی امروز، تبریک می‌گویم و سربلندی روزافزون جوانان‌مان را از خداوند مهربان مسألت می‌کنم.