ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: مجموعه شورا و شهرداری محرم منافع مردم بوده و با پرداختی‌های مردم ده‌ها پروژه را براساس ضرورت و اولویت اجرایی و عملیاتی کرده است. حمید لطف‌اللهیان ۱۲ مرداد در آخرین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره پنجم با قدردانی از همکاری و پشتیبانی اعضای شورای شهردر چهار سال اخیر اظهار کرد: […]

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: مجموعه شورا و شهرداری محرم منافع مردم بوده و با پرداختی‌های مردم ده‌ها پروژه را براساس ضرورت و اولویت اجرایی و عملیاتی کرده است.

حمید لطف‌اللهیان ۱۲ مرداد در آخرین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره پنجم با قدردانی از همکاری و پشتیبانی اعضای شورای شهردر چهار سال اخیر اظهار کرد: در این دوره اهتمام جدی به توسعه شهر و رفع نواقصات و کاستی‌ها داشتیم و با همراهی شورای شهر سعی کردیم تا در حوزه مدیریت شهری در حد وسع و توان کارها را به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: به رغم فراز و فرود چهار سال اخیر در بخش‌های عمرانی، اقتصادی و درآمدی شیوع بیماری کرونا و تنگناهای اقتصادی دامنه مشکلات شهرداری را بیش از گذشته کرد اما با همراهی مردم و مشارکت آنها توانستیم بدون وابستگی به منابع دولتی کارهای عمرانی و توسعه‌ای را به پیش ببریم.

شهردار اردبیل با قدردانی از ولی نعمتان جامعه در پشتیبانی اداری و مالی شهرداری اردبیل گفت: از بابت کاستی‌ها از مردم عذرخواهی می‌کنیم چرا که در شان آنها نتوانستیم اسباب رفاه و آسایش مردم اردبیل را فراهم کنیم.

لطف‌اللهیان افزود: اهتمام شهرداری اردبیل بر توسعه شهر، ارتقای امنیت و آرامش مردم و زیست پذیری شهری بوده تا به عنوان مطالبه عموم مردم بتوان در مسیر جلب رضایت آنها گام برداشت.

وی بیان کرد: در ۱۰ سال اخیر توسعه شهر اردبیل با شیب مناسب به شکل چشمگیر اتفاق افتاده که همه این فعالیت‌ها منجر به ارتقای رفاه مردم شده هر چند که کاستی‌ها و کمبودهایی وجود دارد و از رسیدن به مدینه فاضله فاصله زیادی داریم.

شهردار اردبیل اجرای پروژه‌ها را بنابه ضرورت و اولویت‌ها یادآور شد و ادامه داد: به دور از غرض‌ورزی و امیال شخصی تلاش کردیم تا توزیع منابع و اعتبارات شهرداری در بین مناطق پنجگانه عادلانه اتفاق بیفتد اما اذعان می‌کنیم که تنگناهای اقتصادی مانع از به سرانجام رسیدن برخی از طرح‌ها و پروژه‌ها شد.

لطف‌اللهیان پرهیز از حواشی، کارهای غیرضرور و آغاز ابرپروژه‌های زاید را محور کار شهرداری اردبیل در چهار سال اخیر برشمرد و گفت: اجازه ندادیم منابع مردم به هدر برود بلکه سعی کردیم محرم منافع مردم بوده و براساس ضرورت و اولویت طرح‌هایی نظیر پل شهید حاج قاسم سلیمانی را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی اظهار کرد: برمبنای طرح جامع و تفصیلی پروژه‌ها و طرح‌های مختلف توسعه‌ای با تصویب اعضای شورای شهر در دوره پنجم به انجام رسید که نمونه آن افزایش سرانه فضای سبز و کاشت بیش از ۶۰ هزار اصله درخت بوده است.

شهردار اردبیل نمونه موفق طرح‌های توسعه‌ای شهر اردبیل را در منطقه شورابیل و با هدف افزایش رفاه و آسایش مردم یادآور شد و خاطرنشان کرد: هرچند در اجرای برخی از پروژه‌ها نظیر پل قدس تاخیر و تعلل داشتیم اما با اقدامات هوشمندانه سعی کردیم برخی از طرح‌ها را به موقع اجرایی و عملیاتی کنیم.

لطف‌اللهیان افزود: در دوره اخیر توسعه شهر اردبیل به شکل بی‌نظیر اتفاق افتاده و قطعا در دوره جدید فعالیت شورای شهر مدیران و مسئولان تلاش خواهند کرد تا در شان مردم اردبیل و با شناخت کامل از مسایل عمرانی و توسعه‌ای هدفگذاری مناسبی را در راستای ارتقای خدمات شهری انجام دهند.

وی با قدردانی از دستگاه‌های مختلف اجرایی و همراهی آنها در تکمیل ابرپروژه‌های شهری نظیر پل قدس گفت: شهرداری از پایگاه مردمی برخوردار است و به هیچ وجه اجازه ندادیم تا شهرداری به پایگاه دولتی، حزبی، جناحی، سیاسی و صاحبان قدرت و ثروت تبدیل شود.

شهردار اردبیل در پایان با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه در انعکاس فعالیت‌های شهرداری بیان کرد: اصحاب رسانه اردبیل با حفظ امانتداری و صداقت بدون معامله‌های پشت پرده سعی کردند تا فعالیت‌های شهرداری را منعکس و حتی اقدامات را نقد کنند که به یقین این حرکت‌ها به توسعه شهری کمک کرده است.