امام جمعه عنبران گفت: نقش مهم فرهنگ سازی مالیاتی در تمکین داوطلبانه مودیان امام جمعه عنبران بر نقش فرهنگ سازی مالیاتی در تمکین داوطلبانه مودیان تاکید کرد و گفت: این امر موجب رعایت عدالت مالیاتی نیز می شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه […]

 

امام جمعه عنبران گفت:

نقش مهم فرهنگ سازی مالیاتی در تمکین داوطلبانه مودیان

امام جمعه عنبران بر نقش فرهنگ سازی مالیاتی در تمکین داوطلبانه مودیان تاکید کرد و گفت: این امر موجب رعایت عدالت مالیاتی نیز می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه بخش عنبران(شهرستان نمین) با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فریضه بودن مالیات گفت: پرداخت مالیات بر مردم  واجب است و مردم باید از مصادیق هزینه کرد مالیات بویژه در مناطق محروم مطلع باشند تا با پرداخت مالیات دولت را یاری نمایند.

امام جمعه عنبران ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل و هیئت همراه در شهرستان نمین و رسیدگی به مسائل و مشکلات مالیاتی مودیان، با بیان اینکه داشتن چشم انداز و هدف گذاری و برنامه ریزی در امر مالیاتی ستانی در برقرای عدالت مالیاتی بسیار مهم است،گفت: بسترسازی عدالت اجتماعی را باید از فرهنگ سازی مالیاتی شروع کرد و زمینه توسعه آن در دراز مدت را با مشارکت آحاد جامعه در برنامه های دولت بویژه توسعه فرهنگ مالیاتی برای کشور فراهم ساخت.

قلی زاده مدیر کل امور مالیاتی اردبیل گزارشی از عملکرد اداره کل و میزان وصول درآمدهای  مالیاتی در جریان هفت ماهه در سطح استان ارائه داد و به سیاستگذاری سازمان در راستای تحقق عدالت مالیاتی اشاره کرد. وی اجرای پروژه پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان را از اولویت ها و سیاستهای مهم سازمان امور مالیاتی در راستای تحقق عدالت و شفافیت وصول درآمدهای مالیاتی در سالجاری دانست.

در پایان قلی زاده به نقش درآمدهای مالیاتی در محرومیت زدایی و توسعه عدالت اجتماعی از طریق تامین هزینه های عمومی و اجرای پروژه های محرومیت زدایی جامعه اشاره کرد .