مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: نظام هوشمند مالیاتی یک نظام عدالت محور است که هدفش علاوه بر برقراری عدالت مالیاتی، جلوگیری از فرار مالیاتی و شفافیت فعالیت های اقتصادی است.

به گزارش  تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل، عبداللهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل به همراه پهناور مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از اداره امور مالیاتی شهرستان سرعین بازدید و از حضور مدیر کل امور مالیاتی در شهرستان سرعین و برگزاری ملاقات مردمی در اداره امور مالیاتی سرعین تقدیر نمودند.

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل در بازدید از اداره امور مالیاتی شهرستان سرعین گزارشی از روند انجام کار در خصوص راهنمایی، مشاوره و حل و فصل پرونده های مالیاتی مودیان ارائه کرد.

داریوش سرخانی مقدم مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل وگفت: برگزاری ملاقات حضوری در ادارات امور مالیاتی شهرستانها با هدف تکریم ارباب‌رجوع، تسریع و تسهیل امور مودیان انجام می پذیرد که با استقبال مودیان محترم مواجه شده است.

سپس آقای عبدالهی، بازدید مدیران کل استان از ادارات شهرستان ها و دیدار و ملاقات حضوری با مردم شریف منطقه به منظور بررسی مسائل و مشکلات مطروحه و حل و فصل آنها، بدون نیاز به مراجعه مرکز استان را خوب توصیف کرده و در جلب رضایت مردم از نظام اداری بسیار مهم دانستند.