نشست تخصصی نماز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، نشست تخصصی نماز با رویکرد نماز و مدیریت  و شیوه های مهارتی دعوت به نماز در محل سالن شهدای هنرمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل […]

نشست تخصصی نماز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، نشست تخصصی نماز با رویکرد نماز و مدیریت  و شیوه های مهارتی دعوت به نماز در محل سالن شهدای هنرمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار گردید.

این نشست و کارگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با همکاری ستاد اقامه نماز استان و همچنین مرسسه فرهنگی و هنری تصویر هنر آرتا با حضور علاقه مندان دائر گردید.

عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این نشست گفت: نماز از مهمترین مولفه هایی است که فاصله گرفتن از آن، هر جامعه ای را از مسیرموفقیت جدا می سازد و مهیای زوال و نابودی می سازد.

وی افزود: نماز فریضه ای است که انسان با بجا آوردن آن می تواند با فاصله گرفتن از پلیدی ها و انحرافات، راه را برای رسیدن به سعادت و خوشبختی خود و جامعه هموار سازد.