مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: با اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی، تاکنون نزدیک به یک هزار و ۸۰۰ خودرو گاز سوز شدند و ۷۵۹ خودروی دیگر نیز در مرحله تائید برای اجرای طرح هستند. به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: با اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی، تاکنون نزدیک به یک هزار و ۸۰۰ خودرو گاز سوز شدند و ۷۵۹ خودروی دیگر نیز در مرحله تائید برای اجرای طرح هستند.

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی بیان کرد: تاکنون مشخصات دو هزار و۵۵۵ خودرو در سطح منطقه در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل دوگانه سوز شدن ثبت نام کرده که از این تعداد یک هزار و ۷۹۶ خودرو مشمول طرح شده اند.

مدیر منطقه با اشاره به کسب رتبه نخست منطقه در جایگزینی مصرف بنزین موتور با سوخت سی ان جی در کشور در سال گذشته تاکید کرد: این رتبه سبب ایجاد انگیزه هر چه بیشتر مسئولان منطقه شده و امید است با فرهنگ سازی و اتخاذ برنامه های جدید بتوان برای آینده گام های موثری برداشت.

وی تاکید کرد: با توجه به تداوم اجرای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی ضروری است مالکان خودروهای عمومی هر چه سریعتر با ثبت نام در سامانه یاد شده تا زمان تبدیل شدن به دو گانه سوز از سهمیه اعتباری برخوردار شوند، در غیر اینصورت سهمیه اعتباری آنها کاسته شده و مانند خودروهای عادی از سهمیه سوخت برخوردار خواهند شد.

مدنی افزود: اجرای این طرح در سطح منطقه در چهار کارگاه مجاز تبدیل در شهرستانهای اردبیل و پارس آباد در حال انجام است.