حداقل حقوق شهروندی مردم در شرایطی که با مشکلات عدیده ای، چون تورم و تحریم دست و پنجه نرم می‌کنند، حفظ کرامت و شان آنهاست.

 

به گزارش تایماز نیوز،  در یادداشتی با این مضمون آورده شده است: حداقل حقوق شهروندی مردم در شرایطی که با مشکلات عدیده ای، چون تورم و تحریم دست و پنجه نرم می‌کنند، حفظ کرامت و شان آنهاست.

پای‌بندی همیشگی مردم فهیم به اصول و آرمان‌ها و حضور در تمامی صحنه‌ها، تکلیف دولتمردان را چند برابر کرده است این درحالی است که عمر این مردم شریف به عنوان بزرگترین سرمایه زندگیشان با بی تدبیری و بی‌کفایتی متولیان امر در صف‌های طولانی تهیه نان، هدر می‌رود.

در کنار مسائل ترافیکی و اختلال در روند زندگی روزمره و حتی بحث کیفیت نان، این تضییع حقوق و کرامت انسانی با هیچ یک از مبانی دینی و اعتقادی مان سازگاری ندارد.

امروز مردم شریف اردبیل به‌دلیل عجز مسئولان از حل بحران نان اردبیل گلایه‌مند و ناراضی هستند؛ شایعاتی از نفع شخصی برخی مدیران استانی در اخذ مجوز فعالیت نانوایی‌ها برای خود و یا اعضای خانواده، براین انتقادات افزوده است.

شکی نیست مدیرانی که دغدغه نماینده رهبری معظم در استان را هم نادیده بگیرند، نان مردم را وسیله نوای شخصی خود کرده‌اند و باترجیح دادن منافع شخصی به نفع و سرنوشت عمومی، تیشه به ریشه اعتماد و باور مردم می‌زنند.

این یادداشت تلنگر دیگری باشد بر خواب بی کفایتی دست اندرکاران، همچنان در جهت رسالت رسانه‌ای خود و به عنوان نماینده افکارعمومی و زبان گویای مردم تاحصول نتیجه و رفع نگرانی همشهریان پیگیر ماجرا خواهیم بود.

  • نویسنده : زهرا رضازاده