همزمان با هفته بسیج نخستین دوره مسابقات فوتسال درون کارخانه‌ای سبلان پارچه اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش تایماز نیوز، با اعلام نفرات برتر نخستین دوره مسابقات فوتسال درون کارخانه‌ای سبلان پارچه اردبیل به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات با هدف ایجاد وحدت و همدلی در بین کارکنان کارخانجات سبلان پارچه اردبیل در حالی به پایان خط رسید که تعامل و حضور مدیران کارخانه و اعضای هیئت اجرایی روحیه‌‌ای مضاعف برای توسعه و روند تولید ایجاد کرد.

ین دوره از مسابقات از روز چهارشنبه در سالن شهید نخستین احمدی برگزار و با برتری تیم واحد اداری و تخت بافی به پایان رسید.

برگزاری مسابقات علی‌رغم سختی کار و فعالیت کارکنان اما خوشبختانه به بهترین نحو و به صورت منظم و با تلاش عوامل و اعضای هیئت اجرایی مسابقات رقم خورد.

در اختتامیه مراسم نیز مدیران کارخانه و عوامل اجرایی و داوران مسابقه حضور یافته و تیم‌ها را تا پایان تشویق کردند.

همچنین محمدباقر حاجی‌محمدی، مدیریت کارخانجات سبلان پارچه اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این دوره از مسابقات و ایجاد فضای شاد و مفرح برای کارکنان اظهار داشت: از این که کارکنان ما چنین روحیه خوبی برای شرکت در مسابقات دارند بسیار خرسندیم و با تمام توان و تلاش حمایت‌های خود را برای برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی ادامه خواهیم داد.

وی اذعان کرد: انتظار داریم با تلاش‌های کارکنان همچنان تیم کارخانجات سبلان پارچه اردبیل در مسابقات استانی خوش بدرخشد.

مهندس تورج قلج‌زاده، رئیس مدیران هیئت اجرایی کارخانجات سبلان پارچه اردبیل نیز در ادامه گفت: از این که همبستگی و دوستی بیشتر بین پرسنل را شاهد هستیم بسیار خوشحالیم و این که همین همبستگی در ورزش مشاهده می‌شود امیدواریم در عرصه ادامه تولید کارخانه نیز با جدیت تمام قابل مشاهده باشد.

وی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای پرسنل کارخانه نیز گفت: باید تمام توان خود را برای توسعه و روزافزون تولیدات کارخانه به کار گیریم و با ایجاد روحیه مضاعف در بین کارکنان شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

رضا اجارودی، سرپرست واحد ایمنی و بهداشت کارخانه و عضو هیئت اجرایی مسابقات فوتسال درون کارخانه‌ای سبلان پارچه نیز در ادامه ضمن عرض خوش‌آمدگویی به تیم‌ها و میهمانان و عوامل اجرایی و برگزارکنندگان اظهار کرد: از عوامل برگزار کننده مسابقات و نیز مدیران محترم نهایت تقدیر و تشکر را داریم که در ایجاد بسترهای ورزشی و نیز شناسایی افراد مستعد ما را رهنمون کردند و این فرصت را به ما دادند تا شرایط مفرحی برای پرسنل فراهم کنیم.

یوسف بهرام‌پور سرپرست واحد خدمات و رفاه کارخانه و عضو هیئت اجرایی مسابقات درون کارخانه‌ای سبلان پارچه اردبیل نیز ضمن خیر مقدم‌گویی به حضار و نیز تقدیر و تشکر از تمامی عوامل و مدیران کارخانه خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تلاش‌های همه‌جانبه در راستای خدمت‌رسانی به پرسنل کارخانجات موفق عمل کنیم و از این پس نیز با حمایت‌های مدیران برگزاری برنامه‌های ورزشی را رشد و گسترش خواهیم داد.

گفتنی است؛ در پایان مسابقات با تقدیم لوح تقدیر به برگزیدگان این دوره و اعضای هیئت داوران و اعضای هیئت اجرایی به تیم برتر کاپ قهرمانی و به نفرات برتر جوایزی تعلق گرفت.

مسابقات درون کارخانه‌ای سبلان پارچه‌ اردبیل به خط آخر رسید