با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور؛

عملیات ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه «شهید بهنام محمدی» خرمشهر آغاز شد

  پرینت
عملیات ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه «شهید بهنام محمدی» خرمشهر آغاز شد
شناسه خبر : 12903 | تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور کلنگ ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه «شهید بهنام محمدی» را در خرمشهر به زمین زد.

تایماز نیوز / به نقل از پایگاه خبری هنر قلم و روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، آیین آغاز احداث دبستان ۱۲ کلاسه شهید بهنام محمدی در خرمشهر، با حضور حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور امروز چهارشنبه سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

خان محمدی صبح امروز پس از حضور در مراسم صبحگاه مشترک مسجد جامع خرمشهر به مناسبت حماسه سوم خرداد، کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهید بهنام محمدی را در این شهرستان به زمین زد که در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و زیربنای آموزشی ۱۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

خان محمدی سپس در حاشیه اجرای طرح «شهید روح الله عجمیان» در مدرسه علویه خرمشهر اظهار داشت: توفیق شامل حالمان شد که در چنین روزی به شهر مردان و زنان قهرمان بیاییم و در کنار مردم آزادسازی خرمشهر را جشن بگیریم.

وی گفت: انشاالله پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان خرمشهر تا قبل از شروع سال تحصیلی تحویل دانش آموزان این خطه می شود می شوند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به توزیع تجهیزات مدارس گفت: امروز کاروان تجهیزات مدارس خرمشهر را داریم، البته توزیع تجهیزات را به صورت سراسری مبتنی برنیازهایی که اعلام می شود تا آغاز مهرماه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان گفت: مرحله اول این طرح با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس در تعطبلات نوروز اجرا شد و در نظر داریم با همکاری گرئوه های جهادی دانش اموزی، دانشجویی مردمی تابستان امسال ۱۰ هزار مدرسه را اجرا کنیم.

خان محمدی تاکید کرد: پیشبرد اهداف طرح مستلزم این است مدیران، معلمان و مسئولان مناطق از ظرفیت های دانش آموزان وگروه های جهادی و داوطلب بومی استفاده کنند که علاوه بر بهسازی محیط مدارس منجر به مهارت افزایی دانش اموزان و انگیزش بیشتر آنها درنگهداری محیط آموزشی می شود.

گفتنی است، بهسازی و آسفالت محوطه مدارس شهدای کربلا، سعدون خلفی، امام هادی (ع) و هجرت خرمشهر نیز که از مصوبات سفر قبلی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بود در سطح ۵ هزار مترمبع به اجرا در آمد.

برچسب ها
اخبار مشابه
کسی را که خودش از ما طلب پست کند پست نمی‌دهیم!
پرداخت خسارت میلیاردی محیط زیست بابت حمله پلنگ به دام در نوشهر
با این شماره تلفن تماس بگیر تا بفهمی دهک چندمه یارانه هستی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.