مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل در نشست مشترک با رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: عزم جدي مسئولان استاني، حمايت همه جانبه از توليد و سرمايه گذاري است كه در اين راستا، از همه ظرفيت‌هاي ممكن براي افزايش توليد و اشتغال استفاده خواهيم كرد.

به گزارش تایماز نیوز ، هاشم علايي در این نشست مشترك كه با حضور جمعي از معاونين، مديران و اعضاي هيات مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي در محل دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: رويكرد اصلي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به عنوان يك سازمان توسعه‌اي، همواره با نگاه تعاملي و حمايت گرايانه از واحدهاي توليدي بوده است.
وي ضمن تشريح اهم برنامه‌هاي اين شركت در سال جديد، تصريح كرد: براي تحقق اين هدف مهم، شركت شهرك‌هاي صنعتي برنامه‌هاي مختلفي را در راستاي حمايت از توليد و اشتغال به واحدهاي توليدي ارائه مي‌دهد تا ضمن ايجاد بسترهاي مناسب سرمايه گذاري، نسبت به توسعه صنعتي استان نيز كمك شاياني شود.
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل ضمن تشكر از مجموعه دستگاه قضايي استان در راستاي حمايت از توليد و اشتغال، گفت: تكليف و وظيفه ما مسئولان، حمايت همه جانبه از توليد است تا با حل مشكلات واحدهاي صنعتي، بتوانيم در راستاي تحقق شعار سال و اجراي منويات مقام معظم رهبري حركت كنيم.
وي تعامل گسترده با دستگاه‌هاي اجرايي را از رويكردهاي اصلي شركت شهرك‌هاي صنعتي در سال رشد توليد برشمرد و افزود: براي توسعه صنعتي استان و تامين زيرساخت‌هاي مورد نياز سرمايه گذاران، نيازمند كمك و همراهي دستگاه‌هاي خدمت رسان و سازمان‌هاي دخيل در توسعه شهرك‌هاي صنعتي هستيم كه به طور حتم با كمك مسئولان استاني و با تعامل مناسب با اين دستگاه‌ها، تلاش خواهيم كرد تا بسترهاي لازم سرمايه گذاري در شهرك‌هاي صنعتي را فراهم سازيم.
رئيس هيات مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل، ضمن تاكيد بر فصل الخطاب بودن قانون، اظهار داشت: اجراي قانون بر همه لازم و ضروري است اما در تفسير قوانين بايد به نحوي عمل كنيم تا کمک حال واحدهای تولیدی باشیم و از بروکراسی‌های زائد اداری که موجب نارضایتی سرمایه گذاران مي‌شود، برحذر باشیم.
رئيس هيات مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل، ضمن تشكر از رئيس دستگاه قضايي استان براي تسريع در فرآيند رسيدگي و فسخ قراردادهاي راكد، اظهار داشت: با توجه به كمبود زمين، تعيين تكليف قراردادهاي راكد از مهمترين برنامه‌هاي اين شركت طي چند سال اخير بوده است كه به طور حتم با استمرار حمايت‌هاي دستگاه قضايي، تلاش خواهيم كرد تا اين قراردادها هرچه سريعتر تعيين تكليف و اراضي آزاد شده در اختيار سرمايه گذاران واقعي قرار داده شود.
حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در این نشست مشترک ضمن تبريك انتصاب هاشم علايي به عنوان مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي، اظهار داشت: با شناختي كه از سوابق خوب مديريت جديد در سازمان استاندارد وجود دارد، اميد است رسيدگي به مشكلات واحدهاي توليدي و حمايت از آنان، در سرلوحه برنامه‌هاي شركت شهرك‌هاي صنعتي قرار گيرد.
وي ادامه داد: با نگاه تعاملي بين دستگاه‌ها، به راحتي مي‌توان بسياري از مشكلات موجود را مرتفع كرد كه در اين بين، نيازمند همكاري هرچه بيشتر اين دستگاه‌ها با يكديگر هستيم.
رئيس كل دادگستري استان اردبيل ادامه داد: حمایت از تولید و اشتغال، همواره مورد تاکید دستگاه قضایی بوده و از سرمایه گذاران واقعی بر اساس شاخص قانون حمایت خواهد شد.
کثیرلو بر روند رسیدگی سريع به پرونده‌های قراردادهای راکد تاکید کرد و افزود: با تعیین شعبات ویژه و ايجاد تعامل بين دستگاهي، باید روند فسخ و خلع ید قراردادهای راکد در شهرك‌هاي صنعتي كه باعث حبس زمين و اخلال در روند سرمايه گذاري استان مي‌شوند به طور جد، برخورد شده و از سرمايه گذاران واقعي و دارای اهلیت نيز حمايت همه جانبه شود.
شايان ذكر است در اين نشست مشترك، معاونين، مديران و اعضاي هيات مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل به تشريح اقدامات و برنامه‌هاي كاري حوزه خود پرداختند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل