عضو شورای شهر اردبیل: شهردار تکلیف نیروهای شرکتی و فصلی را مشخص کند عضو شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری باید هر چه سریعتر تکلیف نیروهای شرکتی و فصلی را مشخص کرده و پرسنل شهرداری را از بلاتکلیفی خارج کند. بهروز اسکندرپور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: برخی از افراد با شرکت در […]

عضو شورای شهر اردبیل:
شهردار تکلیف نیروهای شرکتی و فصلی را مشخص کند
عضو شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری باید هر چه سریعتر تکلیف نیروهای شرکتی و فصلی را مشخص کرده و پرسنل شهرداری را از بلاتکلیفی خارج کند.
بهروز اسکندرپور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: برخی از افراد با شرکت در آزمون منتظر تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود هستند و برخی دیگر نیز در این آزمون شرکت نکرده و باید تکلیف آنها نیز مشخص شود تا زمینه برای ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری و شفاف سازی کارها در این حوزه مهیا شود.
وی با تبریک روز دانشجو به قشر دانشجویان خاطرنشان کرد: دانشجویان در توسعه فکر و اندیشه پیشقدم بوده و در سنگر علم سعی می کنند رسالت خود را به شایستگی انجام دهند.
عضو شورای شهر اردبیل حرکت شهرداری را به سمت کسب درآمد پایدار یادآور شد و بیان کرد: باید مکانیزم های عملیاتی شدن این مطالبه به حق مردم و منتخبان مردم در پارلمان محلی مهیا شود.
اسکندرپور افزود: در سال آینده تلاش می کنیم تا اولین رویداد علمی – پژوهشی را با موضوع تدوین رویکردهای نوین در بحث مشارکت و سرمایه گذاری با هدف کسب درآمدهای پایدار شهری برگزار کنیم تا در این حوزه کار علمی و تحقیقاتی انجام شده و راه درست تبیین شود.
وی ادامه داد: رسیدن به درآمد پایدار شهری نیازمند طراحی و تدوین الگوی موفقی است که در سایر مناطق کشور و حتی خارج از کشور در حال اجراست.