سازمان صمت استان اردبیل آماده ارائه خدمات به پژوهشگران صنعتی استان می باشد رییس سازمان صمت استان اردبیل در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان با تشریح آخرین وضعیت صنعت استان گفت: در حال حاضر ۱۱۶۱ پروانه بهره برداری داریم که ۸۱درصد آنها فعال می باشند . دکتر صادقی افزود: […]

سازمان صمت استان اردبیل آماده ارائه خدمات به پژوهشگران صنعتی استان می باشد
رییس سازمان صمت استان اردبیل در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان با تشریح آخرین وضعیت صنعت استان گفت: در حال حاضر ۱۱۶۱ پروانه بهره برداری داریم که ۸۱درصد آنها فعال می باشند .
دکتر صادقی افزود: در سال های گذشته شکل گیری شرکت های دانش بنیان در سایه همکاری دانشگاه، مرکز رشد و پارک علم وفناوری عملی شد که در نتیجه آن چندین شرکت که قبلا بصورت سنتی فعالیت می کردند و تولیدات سنتی داشتند در حل حاضر به واحدهای صنعتی تبدیل شده و پروانه بهره برداری صنعتی برای آنها صادر شده است.
رییس سازمان صمت در خصوص استفاده از تکنولوزی و حرکت به سمت تولید باکفیت گفت: بیشترین ومهمترین آیتم درتولید و صنعت، کاهش هزینه تولید و تولید کالای باکیفیت و بازار پسند می باشد و این امر با جایگزین کردن تکنولوژی و فن آوری روز دنیا به جای تولید سنتی در صنعت استان میسر خواهد شد.
صادقی در راستای حمایت از پژوهشگران و فن آوران و ارائه خدمات بهتر گفت : سازمان صنعت، معدن وتجارت استان برای پژوهشگران و فن آوران بدون اخذ هزینه پروانه تحقیق و توسعه، پروانه صنعتی، پروانه پژوهش وفنآوری در سریعترین زمان ممکن صادر می نماید.