مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از توسعه شبکه برق روستایی شهرستان های بهبهان و آغاجاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از پایگاه خبری هنر قلم، دکتر علی خدری به منظور بررسی وضعیت شبکه برق روستایی شهرهای آغاجاری و بهبهان با همراهی مسئولان محلی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از روستاهای جولکی، سرجولکی ، شهرکهای حر و بلال در شهرستان آغاجاری؛ بخش زیدون؛ تشان و روستاهای درونک ، قلعه تمیم ، کردستان ، دودانگه ، قنبری و قالند در شهرستان بهبهان بازدید میدانی به عمل آورد.
خدری در این بازدید که تا آخرین نقطه روستایی تحت پوشش هم مرز با دو استان کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر انجام شد؛ اظهار کرد: توجه و اهتمام به خدمت رسانی مستمر و بیش از پیش به مشترکان و تسریع در امور، امری ضروری است، لذا از آنجایی که زیرساختهای برق موجب رشد و توسعه روستاها و شهرهاست، تلاش مجموعه شرکت توزیع نیز بر تقویت زیرساخت های شبکه برق تا دورترین نقطه و سخت ترین دسترسی؛ جهت عرضه خدمات مطلوب به مشترکان است.
وی در خصوص مشکلات شبکه برق مناطق ذکر شده اظهار کرد: اصلاح پایه های فرسوده به خصوص در بخش روستایی در قالب اعتبارات عوارض برق در اولویت اقدامات شرکت است.
 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه به تقویت ولتاژ روستای بلال اشاره کرد و گفت: وضعیت شبکه برق این روستا با نصب یک دستگاه اتوترانس تقویت خواهد شد. همچنین جا به جایی تعدادی پایه جهت رفع حریم شبکه، تهیه و نصب چراغ های روشنایی، و احداث و توسعه شبکه برای انشعابات جدید از دیگر اقداماتی است که در این روستاها در حال انجام است.
  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان