بااعتباری بالغ‌ بر ۵۰ میلیارد ریال؛ زمین چمن مصنوعی و پیست دوومیدانی گرمی به بهره‌برداری رسید ایسنا/اردبیل زمین چمن مصنوعی و پیست دوومیدانی استادیوم ایثارگرمی بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. به مناسبت گرامیداشت روز شهرستان “گرمی” آئین بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی استادیوم ایثار این شهرستان با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و گروه‌های […]

بااعتباری بالغ‌ بر ۵۰ میلیارد ریال؛

زمین چمن مصنوعی و پیست دوومیدانی گرمی به بهره‌برداری رسید

ایسنا/اردبیل زمین چمن مصنوعی و پیست دوومیدانی استادیوم ایثارگرمی بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به مناسبت گرامیداشت روز شهرستان “گرمی” آئین بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی استادیوم ایثار این شهرستان با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و گروه‌های مختلف ورزشی شهرستان گرمی به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این بهره‌برداری گفت: فاز اول این پروژه زمین چمن مصنوعی و پیست دوومیدانی بود که با پیمانکار قرارداد داشتیم و بااعتبار ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
سجاد انوشیروانی افزود: در فاز دوم این پروژه که شامل عملیات عمرانی، دکل‌های روشنایی، جایگاه تماشاگران و ساختمان هیئت فوتبال است که بااعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه پروژه‌های دیگری ازجمله ۳ زمین مینی‌فوتبال و بازسازی و بهسازی اماکن ورزشی این شهرستان توسط نمایندگی بنیاد علوی در گرمی در حال اجرا هست، اضافه کرد: این پروژه به همت اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگی بنیاد علوی در شهرستان گرمی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام