دیواره شورابیل در طوفان اخیر امتحان خود را پس داد شهردار اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر به موضوع غرق شدن کشتی تفریحی در شورابیل بر اثر وزش تندباد در هفته‌های گذشته اشاره کرد و گفت: آتش‌نشانی را موظف کردیم تا گزارشی جامع از علل و عوامل غرق شدن کشتی تفریحی در شورابیل ارائه کند […]

دیواره شورابیل در طوفان اخیر امتحان خود را پس داد

شهردار اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر به موضوع غرق شدن کشتی تفریحی در شورابیل بر اثر وزش تندباد در هفته‌های گذشته اشاره کرد و گفت: آتش‌نشانی را موظف کردیم تا گزارشی جامع از علل و عوامل غرق شدن کشتی تفریحی در شورابیل ارائه کند تا به نحوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی را در جبران خسارت وارده کمک کنیم.

لطف‌اللهیان اضافه کرد نقل قول‌های غیررسمی نشان می‌دهد که ناخدای کشتی، کشتی را در مسیر امواج دریاچه شورابیل قرار داده و به همین دلیل امواج وارد شده کشتی را به مرحله غرق‌شدگی برده که با مساعد شدن شرایط جوی تلاش خواهیم کرد تا با کمک غواصان کشتی را از این وضعیت نجات دهیم.

وی بیان کرد ما همواره حامی سرمایه‌گذاران بوده‌ایم و قطعا این بار نیز سرمایه‌گذار کشتی تفریحی شورابیل را در کنار حمایت‌های بیمه‌ای همراهی خواهیم کرد. دیواره‌ای که در دور دریاچه شورابیل کشیده شده، یک دیواره حمایتی از طغیان‌ها و آب‌گرفتگی‌های احتمالی در این منطقه بوده که نمونه‌ آن را در سونامی سال‌های گذشته شورابیل و سرریز شدن آب به خیابان‌های اطراف شاهد بودیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد در طوفان اخیر دیوار حائل در شورابیل امتحان خود را پس داد و همه متوجه شدند که شهرداری با چه تفکری این دیواره را اجرایی کرده است.