نایب رئیس مجلس گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده دستور تخصیص ۱۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار مطالبه عشایران اردبیلی اخذ شد. علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل  اظهار داشت: اختصاص یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال مطالبه عشایران استان با پیگیری‌های لازم در این زمینه محقق شده و در این زمینه رئیس […]

 

نایب رئیس مجلس گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده دستور تخصیص ۱۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار مطالبه عشایران اردبیلی اخذ شد.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل  اظهار داشت: اختصاص یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال مطالبه عشایران استان با پیگیری‌های لازم در این زمینه محقق شده و در این زمینه رئیس سازمان امور عشایری دستور تخصیص اعتبارات را محقق کرده است.

وی بیان کرد: برطرف کردن مشکلات عشایر استان نیازمند تأمین اعتبارات مورد نیاز است که در این زمینه از سال‌ گذشته تمهیدات لازم به عمل آمده و برنامه‌ریزی‌های مربوطه برای تحقق اهداف مورد نظر است که امیدواریم هر چه سریع‌تر تحقق یابد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات مهم عشایران استان مناسب‌سازی راه‌های روستایی برای بهبود وضعیت رفت و آمد عشایران است که به همین منظور در آینده‌ای نزدیک ۸ میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.

نیکزاد تصریح کرد: اجرای عملیات مربوطه در راستای توسعه حوزه عشایری استان که جزو مهم‌ترین بخش برای تولید و نیاز مهم استان هستند برای امسال برنامه‌ریزی شده که این اقدامات با جدیت پیگیری خواهد شد تا بتوانیم شاهد رضایتمندی عشایران استان باشیم.

وی اظهار کرد: واحدهای دامپروری عشایر استان به سرمایه در گردش دارند که ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه تخصیص می‌یابد که در این راستا نیز اقدامات لازم انجام یافته و رفع مشکلات و موانع موجود در دستور کار قرار گرفته است.