در آستانه ۱۶ مرداد؛ جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند ایسنا/اردبیل در آستانه ۱۶ مرداد، چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید بیعت کردند.  در این مراسم معنوی ۱۲ مرداد در یادمان شهدای گمنام اردبیل […]

در آستانه ۱۶ مرداد؛

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند

ایسنا/اردبیل در آستانه ۱۶ مرداد، چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید بیعت کردند.

 در این مراسم معنوی ۱۲ مرداد در یادمان شهدای گمنام اردبیل برگزار شد، حاضران با قرائت فاتحه و عطرافشانی مزار شهدا، به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کردند.

در این مراسم رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: تمام موفقیت و پیشرفت‌های کنونی کشور مدیون ایثارگری‌های شهیدان گرانقدر انقلاب است.

مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه جهاددانشگاهی تمام تلاش خود را برای پیشبرد انقلاب اسلامی و سربلندی کشور به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی در طول چهل و یک سال از زمان تشکیل خود سعی کرده با ایجاد زیرساخت‌های لازم، زمینه فعالیت محققان و علاقه‌مندان به حوزه‌های علمی، فرهنگی و درمانی را فراهم کند و با این کار در رفع نیازهای جامعه گام بردارد.

وی بر تداوم راه شهدا تأکید و اضافه کرد: جهاددانشگاهی با الگوگیری از سیره امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام در راه اعتلای ایران اسلامی گام برمی‌دارد و در سال‌های اخیر و در دوران تحریم توانسته است بخشی از نیازهای کشور در حوزه فناوری و پزشکی را رفع نماید.