جذب قریب به ۳ هزار مشترک طی سالجاری در استان اردبیل مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از جذب دو هزار و ۹۸۴ مشترک جدید در مناطق تازه گازدار شده شهری و روستایی این استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل؛ سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت، در جلسه ای که […]

جذب قریب به ۳ هزار مشترک طی سالجاری در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از جذب دو هزار و ۹۸۴ مشترک جدید در مناطق تازه گازدار شده شهری و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل؛ سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت، در جلسه ای که بصورت وئدیو کنفرانس با رؤسای ادارات تابعه برگزار شد عملکرد سه ماهه نخست سالجاری شرکت گاز استان را بدین شرح توضیح داد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری دو هزار و ۹۸۴ مشترک جدید در بخشهای مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۱۲ هزار ۹۹۱ مشترک رسیده است.

وی در پاسخ به نحوه جذب مشترکین روستایی و شهری در استان نیز می افزاید: از تعداد ۲ هزار ۹۸۴ مشترک جدید تعداد ۱ هزار و ۸۵۴ مشترک شهری و تعداد ۱ هزار و ۱۳۰ مشترک نیز در روستاهای تازه گازدار شده به جمع مشترکین پیوسته اند که در مجموع شرکت گاز استان هم اکنون به بیش از ۳۷۵ هزار مشترک شهری و قریب به از ۱۳۸ هزار مشترک روستایی خدمات ارایه می نماید.

سردار اسماعیلی در ادامه می افزاید: پروژه های گازرسانی به ۱۲۱ روستای استان نیز در دست اقدام می باشد که با بهره مندی این روستاها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد شرکت در خصوص نصب انشعابات گاز طبیعی نیز اشاره نمود و اظهار داشت : طی سه ماهه ابتدایی سالجاری تاکنون تعداد ۱ هزار و ۴۴ عدد  انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب گردیده که از این تعداد بیش از ۷۰ درصد در شهرها و حدود ۳۰ درصد در روستاها نصب شده اند و در مجموع تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تاکنون به ۲۴۸ هزار و ۶۹ انشعاب رسیده است.

وی در پایان از عموم مشترکین گاز طبیعی در استان درخواست نمود در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی سریعاً با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس حاصل نموده و نسبت به قطع جریان گاز طبیعی اقدام نمایند.