مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن تقدیر از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: هرگونه تدبیری در جهت تقدیر از خبرنگاران ساعی استان، در سطح منزلت و جایگاه آنها نمی تواند باشد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن تقدیر از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: هرگونه تدبیری در جهت تقدیر از خبرنگاران ساعی استان، در سطح منزلت و جایگاه آنها نمی تواند باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ضمن اشاره به فعالیت های شبانه روزی خبرنگاران ساعی استان، طی دوران شیوع کرونا و نقش برجسته آنها در اطلاع رسانی و تولید محتوای لازم در جهت مبارزه با این ویروس گفت: در مقاطع مختلفی با تغییر شرایط کرونایی در استان، خبرنگاران کوشای استان، آنی از پای ننشستند و فداکارانه در عرصه خبررسانی های بموقع کوشیدند که طبعاً چنین همتی را در چارچوب های مادی، نمی توان ارزیابی کرد.

وی افزود: البته باید یادآور شد زحمات خبرنگاران استان در ایام مختلف و همه رویدادها، قابل تقدیر است، اما در طول این یکسال اطلاع رسانی خبرنگاران محترم استان، در امر پیشگیری از شیوع کرونا بسیار مؤثر بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین در بحث اطلاع رسانی رویدادهای مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بخصوص رویدادهای فرهنگی و هنری، خبرنگاران، بصورت شفاف، دقیق و به موقع وارد عرصه شدند و اخبار استان را منعکس نمودند.

بحرالعلومی ضمن اشاره به اینکه، رسانه ها و مطبوعات نقش کلیدی در توسعه و بخصوص توسعه فرهنگی جامعه دارند بیان کرد: حمایت از خبرنگاران و همکاری و تعامل دوجانبه بین دستگاههای اجرائی با اهالی مطبوعات از ضروریات است.

بحرالعلومی اعلام داشت: به منظور ارج نهادن به تلاشهای خبرنگاران عزیز استان اردبیل، مبلغی بالغ بر ۳۶۰ میلیون ریال اختصاص یافته که طی روزهای آتی به تعداد خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان تقسیم و به حساب آنها واریز خواهد شد.