مدیرکل ورزش و امور جوانان استان اردبیل یکی از اصلی‌ترین اهداف و اولویت کاری در سال جدید را حمایت و پشتیبانی از تولیدات ورزشی استان ذکر کرد. سجاد انوشیروانی گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، باید در خصوص واردات کالاهایی که مشابه تولید […]

 مدیرکل ورزش و امور جوانان استان اردبیل یکی از اصلی‌ترین اهداف و اولویت کاری در سال جدید را حمایت و پشتیبانی از تولیدات ورزشی استان ذکر کرد.

سجاد انوشیروانی گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، باید در خصوص واردات کالاهایی که مشابه تولید داخلی دارند توجه ویژه‌ای گردد و با محقق شدن شعار سال از تولیدات باکیفیت داخل کشور که نتیجه دستان توانمند کارگران و مهندسان ایرانی است، حمایت گردد.

او افزود: برنامه ما در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، حمایت قوی‌تر از تولیدکنندگان ورزشی داخل استان در سال ۱۴۰۰ است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهارکرد: توجه به توانمندی‌های داخلی و حمایت از کالاهای داخلی موجب رونق و شکوفایی اقتصادی می‌شود.

انوشیروانی با اشاره به برخی فعالیت‌های عمرانی این اداره کل در سال گذشته بیان کرد: اجرا و افتتاح هشت پروژه ورزشی  با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال مهم‌ترین اقدام عمرانی در استان بود.

وی اضافه کرد: سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی در مساحت هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۱ هزار و ۴۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال بهترین نمونه بارز سالن‌ها در کشور و مهم‌ترین پروژه افتتاحی در سال گذشته بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: در حال حاضر ۳۰ پروژه نیمه‌تمام در استان  وجود دارد که نیازمند بودجه برای پایان کار است و ۱۴ پروژه از این میان می‌تواند با کمک مالی دولت در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.