مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محیط کار و تولید نیازمند همکاری و فهم مشترک در جهت گیری و وظایف نهاد ها و دستگاه های فعال در این حوزه است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محیط کار و تولید نیازمند همکاری و فهم مشترک در جهت گیری و وظایف نهاد ها و دستگاه های فعال در این حوزه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ در راستای تدوین برنامه های کاهش بروز آسیب های اجتماعی در محیط کار و تولید معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی اردبیل با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دیدار و گفتگو کرد.

قاسم رحیمی در این دیدار با اشاره به ارتباط دو سویه آسیب های اجتماعی و بهره وری تولید گفت: برخورداری نیروی کار از سلامتی جسمی، روانی، فرهنگی و اجتماعی و نشاط اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی کاری با بهره وری تولید ارتباط متقابل دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های آسیب های اجتماعی فقط نباید معطوف به حوزه پیشگیری از اعتیاد باشد گفت: آسیب های اجتماعی به حوزه های مختلفی تقسیم می شود و ضروری است برنامه های تدوینی تمام ابعاد مسئله مربوط به این حوزه را دربرگیرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود: با اجماع سازی و فهم مشترک در رویکردها و جهت گیری های اهداف و وظایف دستگاه های فعال در این حوزه و عمیق تر شدن شناخت ها، مسوولیت ها و ایجاد نگرش های همسو و هم جهت، نقش آفرینی شایسته تر جهت مدیریت و کاهش آسیب های اجتماعی فراهم می شود.

رحیمی عنوان کرد: انجام برنامه های لازم  جهت ایجاد سلامت، روانی، فرهنگی و اجتماعی و نشاط در محیط های کاری از مهمترین اهداف حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محیط کار و تولید است.