تخلف ۸۰ میلیاردی یک شرکت تعاونی مسکن در اردبیل مدیر عامل، هیئت مدیره و اعضای یک شرکت تعاونی مسکن در سال های ۹۷ و ۹۸ با تنظیم قولنامه های مختلف در بنگاه های املاک، ۶۴ واحد آپارتمان را به صورت غیرقانونی به افراد مختلف به فروش رسانده و واگذار کرده اند. فرمانده انتظامی استان از […]

تخلف ۸۰ میلیاردی یک شرکت تعاونی مسکن در اردبیل

مدیر عامل، هیئت مدیره و اعضای یک شرکت تعاونی مسکن در سال های ۹۷ و ۹۸ با تنظیم قولنامه های مختلف در بنگاه های املاک، ۶۴ واحد آپارتمان را به صورت غیرقانونی به افراد مختلف به فروش رسانده و واگذار کرده اند.

فرمانده انتظامی استان از کشف کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی در عملیات ماموران پلیس آگاهی اردبیل و دستگیری ۵ نفر در این رابطه خبر داد.

سردار  هوشنگ حسینی اظهار داشت: به دنبال وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی اردبیل در سال جاری با موضوع فروش و واگذاری ۶۴ واحد آپارتمان به افراد مختلف در شهرک “پیله سحران”، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی های تخصصی و جمع بندی مستندات و مدارک از جمله چک های صادر شده و برگ های قولنامه، ردپای اعضای باندی از کلاهبرداران در این رابطه شناسایی و مشخص شد، ۵ نفر از جمله مدیر عامل، هیئت مدیره و اعضای یک شرکت تعاونی مسکن در سال های ۹۷ و ۹۸ با تنظیم قولنامه های مختلف در بنگاه های املاک، ۶۴ واحد آپارتمان را به صورت غیرقانونی به افراد مختلف به فروش رسانده و واگذار کرده اند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به هماهنگی قضائی برای دستگیری کلاهبرداران تصریح داشت: با تشکیل تیم های عملیاتی هر ۵ نفر که همچنان در شرکت تعاونی مسکن فعالیت داشتند؛ در چند عملیات جداگانه پلیسی دستگیر و به ارتکاب جرم خود اعتراف کردند.

سردار حسینی میزان کلاهبرداری کشف شده را بنا به برآورد کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: کلاهبرداران با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.