مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در سال۹۹عملکرد این اداره کل در رابطه با صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی استان تعداد۱۱۵ فقره بوده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علایی مدیر کل استاندارد استان با اعلام این خبر گفت: این پروانه ها […]

 

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در سال۹۹عملکرد این اداره کل در رابطه با صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی استان تعداد۱۱۵ فقره بوده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علایی مدیر کل استاندارد استان با اعلام این خبر گفت: این پروانه ها در زمینه فرآورده های تولیدی مصالح ساختمانی، معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک و فلز شناسی، بسته بندی، سلولزی و واحد های ارائه دهنده خدمات سردخانه ای صادر شده است.
وی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد۷۲ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف صادر  و ۴۳ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارداجباری نیز تمدید شده است.
وی یادآور شد: با صدور  تعداد۷۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی شاهد تحقق ۱۸۰ درصدی برنامه عملیاتی سال۹۹ بوده ایم.

مهندس علایی خاطرنشان کرد: قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه های استاندارد، واحدهایی که در طول اعتبار پروانه، استانداردهای تعیین شده را رعایت کنند، پروانه های کاربرد علامت استاندارد فرآورده های آنها بمدت سه سال تمدید می شود

مدیرکل استاندارد اردبیل در پایان تصریح کرد: هم استانی های عزیز  با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده روی کالا و خدمات به شماره پیامک۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل نموده  و درصورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.