سردار خادم سیدالشهدا:

تاکسیرانان حافظان امنیت خانواده ها در شهرند

  پرینت
تاکسیرانان حافظان امنیت خانواده ها در شهرند
شناسه خبر : 12586 | تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۴ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
سردار خادم سیدالشهدا در تجمع سفیران شهر که با حضور رانندگان تاکسی سطح شهر برگزار شد، گفت: تاکسیرانان حافظان امنیت خانواده ها در شهرند و نقش پررنگی در فرهنگ سازی در شهر دارند.

تایماز نیوز / به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز سردار خادم سیدالشهدا عصر امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در همایش تجمع سفیران شهر که در محل پایگاه منتظران شهادت قرارگاه کربلا برگزار شد اظهار کرد: قرارگاه منتظران شهادت محلی بود که در آن شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی، شهید بقایی، علم الهدا حضور پیدا کردند و به جبهه اعزام شده اند. در واقع این قرارگاه محل مدیریت ۷ سال جنگ تحمیلی بود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ۳۵ شهید تاکسیران به انقلاب تقدیم شد، علاوه بر آن شهید سجاد باوی در دفاع از حرم در سوریه به شهادت رسید.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلا با اشاره به همکاری با شهرداری اهواز برای برگزاری این همایش ادامه داد: نام سفیران شهر یک نام نیکو و بهترین نامی است که می توان برای رانندگان تاکسی که حافظان امنیت خانواده های ما
هستند، انتخاب کرد.

وی با اشاره به کلاس‌های اخلاقی شهید شیخ شوشتری برای رانندگان تاکسی اضافه کرد: محل کار شما تاکسی شما است، نظم، انضباط، خوش اخلاقی و خوش رفتاری در تاکسی شما وجود دارد و امانت‌دار مردم هستید که این امر اثبات شده است.

سردار خادم سیدالشهدا تصریح کرد: همانگونه که شهدا به تکلیف خود عمل کردند شما هم به تکلیف خود عمل کنید چرا که شما در فرهنگ شهر تاثیر زیادی دارید، اگر مهمانی وارد شهر می‌شود شهر را به او معرفی کنید، شما به صورت رورانه با ۷۰ الی ۱۰۰ نفر برخورد می‌کنید به همین دلیل می توانید نقش پررنگی در فرهنگ‌سازی داشته باشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

اخبار مشابه
ابلاغ ۸۲۱ میلیارد تومان منابع از محل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
یارانه کالابرگ کودکان فعال شد| اختصاص کالابرگ برای تمام کودکان دهک یک تا ۷ درآمدی
جلو ساخت و ساز در حریم شورابیل گرفته شد/از حساسیت مردم تشکر می کنم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.