«مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر خبرداد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یک دستگاه خودروی سنگین به ناوگان جمع‌آوری زباله شهرداری بندر کیاشهر اضافه شد. 

 

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام  ؛ «مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر خبرداد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یک دستگاه خودروی سنگین به ناوگان جمع‌آوری زباله شهرداری بندر کیاشهر اضافه شد.

عاطفی، در ادامه توضیح داد: با هدف تسریع در جمع‌آوری زباله‌ها و همچنین ارتقاء بهداشت عمومی سطح شهر، یک دستگاه خودروی سنگین حمل زباله خریداری و به ناوگان خودرویی خدمات شهری بندر کیاشهر افزوده شد.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: روزانه حدود ۲۰ تن زباله در این شهر بندری تولید می‌شود که این میزان در فصول کشاورزی و در زمان حضور مسافران تا ۲۵ تن نیز افزایش می‌یابد.

شهردار کیاشهر با تاکید براینکه مدیریت پسماند از مهم‌ترین مباحثی است که در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، گفت: اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء، آموزش خانواده و عدم استفاده از کیسه‌های پلاستیکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری بندر کیاشهر در موضوع پسماند است.

لازم به ذکر است؛ شهر بندر کیاشهر با بیش از ۱۴ هزار نفر جمعیت در ۱۷ کیلومتری شهرستان آستانه اشرفیه و در ۵۰ کیلومتری رشت واقع شده است.