رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده از طریق سازمان برنامه و بودجه مجوز ماده ۵۶ برای تامین منابع مالی توسعه بزرگراه ها و راه های اصلی استان اردبیل گرفته شده است. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل) ، داود شایقی رئیس سازمان […]

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده از طریق سازمان برنامه و بودجه مجوز ماده ۵۶ برای تامین منابع مالی توسعه بزرگراه ها و راه های اصلی استان اردبیل گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل) ، داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اظهار کرد: بانک مسکن با تامین ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اجرای قطعه اول پروژه کلور – درام ورود پیدا کرده تا احداث این مسیر توسعه و شتاب بیشتری بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث این محور ارتباطی علاوه بر ۱۰۰ میلیارد تومان فاینانس بانک مسکن با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل قرار است از محل منابع ملی ، جهش تولید و توازن نیز ۵۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: در کنار راه آهن اردبیل که بانک ملی بخشی از اعتبارات آن را تامین کرده ، برای محور اردبیل – سرچم بانک صادرات ۴۰۰ میلیارد تومان و بانک مسکن نیز برای محور کلور – درام ۱۰۰ میلیارد تومان در حال نهایی کردن ماده ۵۶ ، که با عملیاتی شدن ماده ۵۶  شاهد تکمیل و تسریع در اجرای محورهای مواصلاتی خواهیم بود

شایقی افزود: با تلاش استاندار اردبیل و مدیرکل راه و شهرسازی استان ۷۵۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی استان برای تبدیل به بزرگراه از منابع ملی و ردیف بودجه سالانه استفاده می کنند که سازمان برنامه و بودجه در این زمینه همکاری نزدیکی را انجام داده است.

وی گفت: با افزایش ۲۰ برابری اعتبارات حوزه راه و شهرسازی در چهار سال اخیر بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته تا توسعه بزرگراه ها در استان اردبیل با شتاب بیشتری رقم بخورد.