فرماندار کاشمر خبر داد:

۹ واحد صنعتی کاشمر به چرخه تولید بازگشت

  پرینت
۹ واحد صنعتی کاشمر به چرخه تولید بازگشت
شناسه خبر : 17915 | تاریخ انتشار : 14 آوریل 2024 - 23:08 | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
فرماندار شهرستان کاشمر از بازگشت 9 واحد صنعتی کاشمر به چرخه تولید خبر داد و گفت: این مهم با تأکیدات استاندار خراسان رضوی و حمایت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون حمایت قضایی میسر شد.

تایماز نیوز | دکتر حجت اله شریعتمداری، در گفتگو با ترشیز خوان؛ از فعالیت مجدد ۹ واحد تولیدی در شهرستان کاشمر خبر داد.

فرماندار شهرستان کاشمر گفت: طی سال گذشته با تاکیدات استاندار خراسان رضوی، فعالیت مجدد این واحدهای تولیدی در اولویت دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون حمایت قضایی، این ۹ واحد تولیدی به چرخه تولید برگشتند.

شریعتمداری بیان کرد: با بازگشت به چرخه تولید این واحدها، حدود ۱۰۰ نفر از جوانان منطقه ترشیز به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

وی یادآور شد: در حال حاضر بالغ بر چهار هزار نفر در واحدهای تولیدی شهرستان کاشمر  مشغول به کار هستند.

برچسب ها
اخبار مشابه
همزمان با هفته جهاد کشاورزی؛ مزرعه پرورش ماهیان سردآبی با ظرفیت ۳۵ تن در مشگین‌شهر افتتاح شد
درخشش دختر دونده اردبیلی در رقابت‌های جایزه بزرگ کشور؛ مهسا صالح‌پور بر سکوی سوم ۵۰۰۰ متر ایستاد
 نظارت ویژه مدیرکل غله اردبیل بر روند خرید تضمینی گندم در شمال استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.