گروه استان ها -اردبيل- رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از کشف ۳۰ هزار و ۳۵۰ ليتر سوخت قاچاق به ارزش ۳۱ ميليارد ريال خبر داد.

تایماز نیوز/سرهنگ “غفار براتي” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس گفت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان اردبيل طرح مقابله با قاچاق فرآورده هاي نفتي با تمرکز بر پايش سهميه بگيران عمده غيرفعال سوخت را در ۴ حوزه و به مدت ۴ روز و با همکاري عملياتي ماموران انتظامي و پليس هاي تخصصي اجرا کردند.

وي افزود: با اجراي اين طرح و در عمليات هاي مختلف پليسي ۳۰ هزار و ۳۵۰ ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل به ارزش ۳۱ ميليارد ريال کشف و ۱۶ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان اردبيل با اشاره به شناسايي ۲ شرکت متخلف و انجام اقدامات قانوني گفت: با اجراي اين طرح ۸ دستگاه خودرو توقيف شد.

سرهنگ براتي تصريح کرد: شگرد افراد دستگير شده دريافت سهيمه مازاد، جاسازي سوخت در تانکرها و انتقال به ساير استان ها بود.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان اردبيل خاطر نشان کرد: تلفن ۱۱۰ مرکز فوريت هاي پليسي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه قاچاقچيان و برهم زنندگان امنيت اقتصادي است.

 

 

  • نویسنده : مانی شیرین