تایماز نیوز| یادداشتی از حسن فلاحی گنز| شهرداری اردبیل نه زمین درست دارد، نه امکانات، نه آرامش. بازیکنان و کادرفنیاش در بهت و حیرت، میان امید و ناامیدی دستوپا میزنند. این یعنی فاجعهای بزرگ برای فوتبالی که روزی قرار بود افتخار شهر باشد، اما حالا قربانی بیتوجهی و سیاستبازی مدیرانی شده که تنها هنرشان تکرار شعارهای توخالی است.
سجاد پارسی، سرمربی جسور این تیم، پرده را کنار زده و با لحنی هشداردهنده گفته است: «شعار کافی نیست، اگر ادامه تیم را نمیخواهید، شجاع باشید و به مردم راستش را بگویید!» این حرف نه یک گلایه، که زنگ خطر برای آینده فوتبال اردبیل است. آیندهای که در سایه بیمسئولیتی به سرعت در حال تیره شدن است.
سؤال ساده اینجاست: آقایان مسئول! چرا تیمی که با غیرت جوانان اردبیلی قهرمان شد باید حالا اینگونه به فراموشی سپرده شود؟ چرا هر بار که وقت حمایت واقعی میرسد، پای وعده و شعار وسط میآید؟ چرا باید جوانان این شهر تاوان بیتدبیری کسانی را بدهند که حتی حاضر نیستند صادقانه با مردم حرف بزنند؟
فوتبال اردبیل روی لبهی تیغ است. ادامه این بلاتکلیفی، یعنی نابودی تیمی مردمی. مردم اردبیل باید بدانند چه کسانی با کارشکنی و بیتفاوتی، نفسهای آخر تیم محبوبشان را گرفتهاند. امروز زمان تصمیم است؛ یا حمایت عملی و جدی، یا اعتراف صادقانه به بیمسئولیتی!
فوتبال اردبیل دیگر تاب این همه بازی سیاسی و وعدههای کاغذی را ندارد. فردا خیلی دیر است.


Tuesday, 16 June , 2026